poniedziałek, 25 czerwca 2012

SUKIENKA W PASKI

      Wygodna sukienka wg wykroju burdy 2/2012 uszyta z elastycznego materiału doskonale sprawdza się w mieście i na łonie natury. Mój numer jeden w tym sezonie.

"NA ZAKUPY"



i  "NA SPACER"







A nawet : " W OGRODZIE "







        Trzy ostatnie powstały specjalnie do konkursu " WYPAD NA ŁONO NATURY " na forum : szyjemy-po-godzinach, w którym zajęłam drugie miejsce, niestety nie było nagradzane jednak tak duża ilość głosów była dla mnie bardzo miłym zaskoczeniem. Serdecznie dziękuję za wszystkie głosy oddane na moją pracę :)     


       Życzę wszystkim udanego i owocnego lata!!!!

5 komentarzy:

  1. U Ciebie ten model wygląda pięknie :D
    Burda mnie do niego nie przekonała, a ten numer posiadam... teraz zdanie zmieniłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki serdeczne!
      Czasami wystarczy użyć innego materiału a ciuch wygląda zupełnie inaczej. Ja zazwyczaj zwracam uwagę na krój a nie na materiał. Ten z burdy też nie przypadł mi do gustu. Krój bardzo mi się spodobał. Poza tym, wygląda inaczej ponieważ rozmiary były od 38 a ja noszę 36 więc jest luźniejsza niż przewidziano w burdzie a to akurat wyszło na plus.
      Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Bardzo ładnie Ci w tej sukience :)
    Nawiązując do poprzednich komentarzy pod tym postem to zgadzam się całkowicie, że inna tkanina potrafi dużo zmienić, czasami wystarczy też inny wzór lub inne ujęcie bo przecież w Burdzie zdjęcie jest tylko jedno a my na blogach potrafimy wrzucić nawet 10 ;P
    Mam na Ciebie oko ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To miło, że się ze mną zgadzasz i dziękuję za komplement. Przy okazji zajrzałam na twój blog i odkryłam super kreacje. Najbardziej przypadł mi do gustu kardigan i spódniczka z baskinką. Dobra robota! Pozdro.

      Usuń
  3. Śliczna sukienka!
    Gratuluję zajęcia drugiego miejsca! :)))

    OdpowiedzUsuń