czwartek, 1 września 2011

Pierwsze zmagania

       Prawie cały wieczór męczę się z założeniem bloga, to dla mnie nowość. Przedsięwzięcie to zainspirowane zostało przez odnalezienie w necie wskazówek na temat szycia, zamieszczonych  przez dziewczyny na blogach: monikowo.blogspot.com oraz szyjenobotolubie.blogspot.com - z resztą bardzo przydatnych.
      Moja przygoda z szyciem zaczęła się jeszcze w szkole średniej ale to było dawno temu i jeszcze wtedy nikt nie słyszał o blogach ani nie myślał o dokumentowaniu swoich projektów. Co innego teraz... Można korzystać z porad ludzi na całym świecie - i to jest piękne! Wracając do mojej "kariery krawieckiej" to nie trwała zbyt długo, poszłam na studia i zajęłam się czymś zupełnie innym. Ale jak ma się coś zaszczepione, to wraca, nawet po latach, no i do mnie wróciło. Postanowiłam znowu zająć się szyciem i podzielić osiągnięciami z innymi ludźmi. Tak więc jestem i przeprawiam się przez nowe dla mnie rzeczy, pewnie trochę to potrwa zanim wkleję pierwsze zdjęcia ale postaram się, bo naprawdę sprawia mi to wiele przyjemności!

3 komentarze:

  1. Witam!
    To dokładnie tak jak ja. W życiu zajęłam się zupełnie czymś innym, ale szycie zawsze było tym, do czego mnie ciągnęło. Dwa dni temu również zdecydowałam się założyć bloga, aby wejść w tą przyjazną człowiekowi społeczność. Móc dzielić się i wymieniać doświadczeniami z innymi.

    Pozdrawiam serdecznie i życzę wytrwałości w prowadzeniu bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To miło, że zostałam odnaleziona. Bardzo chętnie obejrzę i Twoje pomysły. Również życzę wytrwałości i powodzenia. ;-)

    OdpowiedzUsuń